četrtek, 18. januar 2018

Vsem darilom lahko dodamo osebno noto

Končno je tu januar. Konec veselega decembra, obilnih in mastnih pojedin in neskončne nakupovalne mrzlice za darili. Največja groza je, da bi na koga izmed prijateljev in sorodnikov pozabili in mu kateri od dobrih mož ne bi prinesel vsaj kakšne malenkosti. Kar malo sem že izmučena od vsega tega hitenja in razmišljanja o pravih darilih za vsakogar. Darila so po mojem mnenju izvrstna priložnost, da nekomu pokažemo koliko nam pomeni in mu izkažemo pravo pozornost in naklonjenost. A vsa ta darila v decembrskem času prav izgubijo svoj čar, saj jih dobimo prav na vsakem koraku. Darila dobimo v službi, dobimo jih od staršev, od vseh obiskov, ki ravno slučajno pridejo na obisk decembra. Dobimo jih tudi v vsaki drugi trgovini, z občutkom, da moramo še kaj kupiti. Po mojem okusu je tega čisto preveč.



Darila, ki niso sama sebi namen

Zelo pa cenim darila, ki niso sama sebi namen, v smislu, samo, da ne pridem kam praznih rok. Cenim darila, ki so namenjena prav meni in ne celi masi ljudi. Res je lepo, da tudi kolektiv v službi dobi kakšno majhno pozornost ali promocijsko darilo. A resnično se razveselimo osebnih daril, s kakšnim posvetilom. Tudi darila, ki so namenjena več ljudem, lahko personaliziramo in jih naredimo nekaj posebnega.


Letos sem bila v službi zadolžena, da poskrbim za darila zaposlenim ob koncu leta. Naš kolektiv res ni velik, saj šteje okrog 20 ljudi. Imela sem idejo o nahrbtnikih, a nisem hotela, da bi vsi dobili enake. Pozanimala sem se o najljubših barvah vsakega zaposlenega, in naročila nahrbtnike v želenih barvah. Vsak nahrbtnik pa je imel tudi natisnjeno ime zaposlenega na zanimiv in zabaven način. Mislim, da lahko na tak način naredimo tudi množična darila veliko bolj osebna, le malo truda in časa moramo v obdarovanje vložiti.

Majhna darila za nasmejane obraze

Darila podarjamo seveda tudi ob drugih priložnostih, ne le ob koncu koledarskega leta. Naš šef je imel dobro idejo, da smo majhna darila dobili vsi, ki smo se udeležili dobrodelnega pohoda. Tudi ta darilca so bila izvirna in malo personalizirana. Dobili smo tekaške kape in male brisačke – za pohodnike taka darilca vedno pridejo prav in vsem so polepšala dan.

Ni komentarjev:

Objavite komentar