petek, 11. september 2015

Denarnice, torbice in drobižnice za sodobne ženske

Moram priznati, da sem ena tistih žensk, ki imajo zelo rade torbice. Nimam jih sicer toliko, da bi bila omara polna, temveč samo šest, saj sem že davno ugotovila, da se dejansko ne izplača imeti torbice v vsaki barvi, ki si jo lahko zamisliš. Tako so med mojo šesterico zlata, rdeča, bela, bež in dve črni, kar je povsem dovolj. Sem pa ob tem, ko zvečer torbico zamenjam in spravim vse stvari v drugo, ki jo bom zjutraj vzela s seboj v službo, že nekajkrat pomislila, da ne bi bilo prav nič narobe, če bi imela tudi denarnice v vsaj toliko barvah. Zakaj? Ker v služni pogosto skočim na kosilo ali na kavo, pri tem pa vzamem s seboj zgolj denarnico, ne pa cele torbice. In tako sem šla nazadnje na kosilo v rdečem kostimu, moja denarnica pa je vijolična in rumena. Prav nič skladna, torej.

Zaradi tega sem se odločila, da je čas za nakup nove denarnice. Najprej sem si ogledala ponudbo v naši knjigarni, kjer so imeli ali ženske denarnice iz blaga z veliko vzorci, ali pa povsem klasične črne. Sicer proti klasiki nimam nič, če je lepa – te denarnice pa so bile videti, kot da so nastale še v času, ko je pri nas dizajn pošteno zaostajal za svetovnimi trendi.
Vedela sem, da imajo zagotovo lepe in modne denarnice v kar nekaj prodajalnah v Ljubljani, saj sta že na naši ulici dve trgovini prestižne blagovne znamke, kjer ponujajo poleg oblačil tudi dizajnerske modne dodatke, a sem si rekla, da tolikšne potrebe po novi denarnici pa tudi ni. Raje bi še naprej uporabljala staro, kot pa odštela za novo denarnico toliko, kot sta vredni moji dve najdražji torbici. Tako sem se torej lotila še iskanja po spletu. Upala sem, da bom tam vendarle našla kaj takšnega, kar mi bo všeč.
In res je bilo tako. Naletela sem na spletno prodajalno, kjer ponujajo denarnice, drobižnice in tudi večerne torbice. Vse je modno oblikovano in v skladu s trendi, cene pa so kljub temu ugodne, saj ne gre za vrhunske blagovne znamke, kjer bi plača ime, namesto izdelka. In nazadnje si nisem kupila ene nove denarnice, temveč sem dejansko naročila tri. Eno iz finega in mehkega črnega usnja, eno iz olivno zelenega tekstila, in eno usnjeno bež. Tako lahko sedaj k svojim oblačilom in čevljem poleg torbice kombiniram tudi denarnico. Pa še drobižnico imam – to so mi poslali gratis. In včasih je ta prav vse, kar potrebujem, še zlasti, če skočim samo na kavo.


Če iščete poslovna darila, si preberite našo objavo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar